Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 29 June 2011

Secret Admirer of MINE..

Holla... Wah, agak lama tak post something yang happy kan? Asyik post cerite yang leweh leweh leleh air mata je..So, hari ni nak post happy punya cerita..
Semua yang terdekat dah tau kot aku sedang bermasalah dengan "hati" dan "perasaan". Sejak aku bermasalah dengan si DIA tu, aku secara tak sengaje nyer berkenalan dengan seorang mamat ni yang aku boleh kenal kan die as Mr.Q dalam post aku ni.
Mr.Q ni selalu ada dengan aku time aku down gile vavi dulu. Bagi aku spirit kalau aku tetibe teringat kat si DIA. Call me at the right time, saat aku perlukan seorang teman. Texting with me every time untuk buat aku lupekan masalah aku dengan si DIA tu.
So, tak salah kan kalau aku tetibe jer ter"admirer" kat Mr.Q ni?hehe..
Even aku tau macam mane life Mr.Q ni. Sangat player dan sangat sangat memilih kalau bab gurls ni.
Gurls yang Mr.Q ni suke confirmlah bukan type yang macam aku.Mane aku tau?Sebab Mr.Q ni pernah direct cakap kat aku yang aku ni bukan "taste' dia.Aku sikit pun tak ambil hati dengan words Mr.Q tu sebab aku tahu Mr.Q ni sangat sangat lah terus terang dan lurus punya orang.Di sebabkan tu jugak aku secara tak sengaje ter"admirer" kat dia.
Bagi aku,sikap terus terang Mr.Q ni ada baik nya.So, aku takde lah akan sangat or tertaruh harapan kat die ni.Sekadar admirer suka suka jer.
Aku pun tak nak nanti kalau timbul perasaan terlebih dari yang sepatutnya antara kami exspecialy aku lah kan  akan mengganggu relationship kami as a bestfriend.
For me, its enough sekadar aku admirer Mr.Q tu dari jauh and just keep it dalam hati je.Aku rasa takde sesiapa pun yang akan tahu and kenal sape Mr.Q yang aku maksudkn ni. Biarlah jadik rahsia aku sorang.
Pada Mr.Q, thanks for being such a good friend and good listener for me. Hope kita berkawan sampai bila bila.Sangat hargai kesanggupan kamu berkawan dengan saye yang senget dan sewel serta GEMBENG ni even kita belum pernah jumpa empat mata sekali pun. Just tengok dari jauh je.Kate pun secret admirer.
Kamu juga yang selalu buat saya tersenyum bila baca text kamu di hanphone buruk saya. And, buat saye ketawa bila kita berbual at phone. Hope tak kan ada yang boleh menyebabkan relationship kita as friend ni tergugat okeyh..
Sangat happy being friend with you honestly walaupun kadang kadang bahsa kamu tu agak kasar.Thanks again..
So, korang rasa best tak jadik secret admirer pada seseorang?and,korang rasa ade tak sesiape yang admirer korang dalam diam?Jeng..Jeng..Jeng..
Until then,Chill..

~~Sekuat mana pun aku admirer kat Mr.Q ni tak bermakna perasaan sayang dan cinta aku dah beralih arah.Hati aku masih milik si DIA. Itu yang pasti dan tak kan ada siapa pun dapat ubah yang satu itu~~

Friday 17 June 2011

I Wish...I Wish...

I wish all my dreams will come true but its will never happen now.
Its all getting over.
Don't ever ask me 'where is the love' coz i never know where that its gone.
Now its time to waiting what will happen next.
Hope is no hope anymore.
Love is meaning nothing.
Missing is just waisting time.
Hurt is getting worse.
And, its nothing to be proud.
 
Are'shiq, sabar lah dalam melalui segalanya.
Semoga semua yang terjadi menjadikan kau lebih tabah dan kuat.
Jadikan sebagai pengajaran dan seriklah untuk laluinya buat ketiga kali.
Ada hikmah di sebalik semua ini dan yang pastinya ada yang lebih baik diaturkan untuk kau di depan sana.
Amin....

Until then, chill..