Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Thursday 14 April 2011

Kusut Serabut itu AKU!!!

Walaweyh, lame gile tak hupdate dah ni.
Ish,idea ni nak kene lempang laju laju sebab kerana ia lah aku tak hupdate.
Ia tak nak datang dalam benak fikiran aku.
Huaaa!!
Okeyh, lets talk about kusut.
Sesungguhnya aku memang sangat sangat sedang kusut serabut semput haram jadah semua lah.

Punca utama aku kusut yelah dah dekat 5bulan aku MENGANGGUR!!!!!
Owh, sungguh sungguh menyiksakan hidup sebagai penganngur ni okeyh.
Takde duit, takde income, takde hasil, kene sisih, kene maki, kene hamun, kene hina.
Wah, sangat lah siksa!!! aku TAUBAT NASUHA dah ni.
Pasni aku akan pastikan bila aku dapat keje aku tak kan sia sia kan apa yang dah aku ada.

Sebab kedua berlaku kekusutan dalam hidup aku sekarang ni yelah tetang kisah chinta yang dah tak berapa chinta antara aku dan en.tunang a.k.a chinta hati.
Bab ini lagi lah mengusutkan aku sebab hubungan kitorang dah sangat sangat dingin tanpa kami sendiri tahu ape sebab nye.
Bukan setakat dingin,dah sejuk beku pun.
Sekarang ni,dah takde call or text dari dia untuk aku.
And, aku pun dah cukup penat so aku prefer to waiting in silent mood.
Sekarang semua aku serah pada jodoh.
If memang dia jodoh aku, selamat bernikah lah kami.
If not, aku redha dengan ketentuan Nya.

Sebab ketiga aku kusut yelah disebabkan dua pekara di atas.lah.
Hahahahaha!!
Okeyh, enough cerita pasal kekusutan yang dah memang xboleh nak lerai pakai sikat ni.
Ape yang mampu aku buat berdoa dan terus berdoa semoga kekusutan ini cepat cepat lah balik tegak.
Dah jenuh berkusut kusut ni.
Pada yang sentiasa bagi semangat pada aku exspecially my parents, my family and my BFF tersayang thanks a lot for yur spirit.
Kerana kamu kamu dan kamu semua aku masih berdiri tegak kat sini.
Kalau tak mungkin aku dah bengkok.
Ngeee!!!

So,bile next hupdate?
Sumpah aku tak tahu tapi harap idea datang mencurah curah lah lepas ni.
Until then,chill..

0 gossiping with are'shiq: