Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 26 April 2011

muhasabah diri..

Aku insan yang terlalu banyak kelemahan.
Aku seorang perempuan yang banyak kekurangan.
Aku seorang manusia yang sangat alpa.
Sentiasa lalai dengan kewajipan sebagai seorang hamba.
Selalu lupa tentang maruah dan kesopanan seorang wanita.

Buat chinta hatiku Mohd Hisham bin Mohd Hanapi,
Aku menyusun 10jari mohon ampun dan maaf kalau selama kita bersama aku telah banyak melukakan hatimu.
Aku memang sangat lemah dengan godaan dunia.
Aku banyak berdosa dan bersalah padamu.
Aku sedar, aku tak patut menunding jari pada diri mu semata mata atas apa yang berlaku antara kita kini.
Maafkan aku.

Sesungguhnya aku sangat sangat mencintaimu,
Mohd Hisham bin Mohd Hanapi


~~AKU SAYANGKAN TUNANG AKU DAN HUBUNGAN KAMI.SEGALA YANG AKU TULIS DI BLOG KESAYANGAN AKU NI ADALAH LUAHAN HATI AKU.SUKA DUKA YANG AKU LALUI,AKU ALAMI,AKU RASAI.TAK KAN ADA SIAPA YANG MAMPU MEMAHAMI APA YANG TERSIRAT DALAM HATI INI, HANYA TUHAN SAJE YANG TAU PERASAAN AKU.SEMOGA AKU TABAH MELALUI SEMUA INI~~

0 gossiping with are'shiq: