Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Thursday 7 July 2011

Beribu Sesalan...

Dengan ucapan beribu ribu terima kasih sebab dah buatkan aku sangat sangat menyesal kenal kau.
This is my FB status today. Dialog with PENGECUT!!

*klik untuk membesar bagai johan..

So, pade sesape yang rase senang and free boleyh lah tinggalkan komen kat status aku itu okeyh..
Btw, hari ni nak post lirik lagu. Just untuk si PENGECUT!!

Ku susuri malam ini,
Yang tak berbintang sunyi sepi,
Juga rembulan dah menghilang,
Dalam kelam ku sendiri.
Ku mencari hembus bayu,
Yang selalu berbisik madah rindu,
Kini membisu dalam sayu,
Tidak ku temu suaramu,
Kekasihku di jalanan yang berliku,
Di saat ku perlukan mu,
Tertutup jua segalanya terhadapmu,
di sini ku tersedu sedu,
Setelah cinta pergi,
Ku mengusung duka ini di iringi,
Kisah janji di mungkiri lagi.
*Sia sia ku mencintaimu,
*Setia padamu,
*Percayakanmu,
*Sebak dadaku,
*Retak hatiku,
*Luka jiwaku,
*Di hiris pilu..
BERIBU SESALAN..

1st time dengar lagu ni memang dah touching tahap dewa lah pasala memang terkesan betol dalam jiwa raga yang tengah kacau bilau ni.
Ditambah pulak hati memang tengah rase menyesal sebab terlalu CHENTA and SAYANG kat si DIA tu tapi semuanya langsung tak di hargai.
Make me like RUBBISH!!
Ape pun tak boleh lah!!
Sape ada memori otak yang kosong,boleh bagi pada aku tak?
Aku nak delete semua memori tentag si DIA yang useless tu pastu nak buat memori baru dengan orang baru (nth bila nak ade!!)
Tapi, aku nak cakap yang dalam hati aku ni BERIBU SESALAN mengenali DIA!!
Until then,chill..

0 gossiping with are'shiq: