Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Saturday 2 July 2011

Hati Berbunga Bunga..kenapakah?apakah?bagaimanakah?...

Hah, nak continue sikit post gedik santai hari tu. Its all about Mr.Q lah ni. Kalau tak kerana beliau, memang dah lame gugur kelopak bunga bunga hati yang dah kering kontang ni.
Okeyh, confirm sangat gedik statement aku tu. Hahaha!
Semalam adalah sikit sesi luahan perasaan antara aku dan Mr.Q tu. Tapi jangan miss understanding pulak.
Bukan luahan perasaan yang jiwang jiwang. Ini luahan antara sahabat lah. Sebab, antara kami hanya ada ikatan persahabatan jer.
Well, ini antara bait bait sesi luahan tersebut (by texting)

Me     :-) Kenapa saye rasa awak dah berubah sikit sekarang?
Mr.Q :-) Berubah apa?saya tak rasa pun saya berubah?saya masih kawan baik awak kn..
Me    :-) Tapi,saya yang rasa awak berubah.
Mr.Q :-) Saya tak pernah berubah,.saya masih Mr.Q yang awak kenal dulu cuma sekarang saya agak  sibuk.Ada urusan yang perlu saya selesaikan. Saya tahu awak rindukan saya kn?
Me    :-) Yup, saya rindu awak yang dulu. (owh,sgt gedik okeyh!!)
Mr.Q :-) Saya janji lepas selesai urusan saya ni, semua akan balik seperti dulu.
Me    :-) I will waiting u..
Mr.Q :-) Janji awak happy okeyh SAYANG...

OW!!OW!! he call me SAYANG okeyh. Weee!!!!
Chop!!Chop!! Are'shiq,behave yourself please!!
Its just a words and takde meaning pape pun.
Jangan perasaan lebih lebih sangat yee!!
Haha..saje nak remind diri sendiri ni. Nanti terover gedik, sendiri malu.

Once again nak bagitau, Mr.Q adalah sekadar secret admirer of mine.Not more and not less.
Ape yang pasti,beliau adalah seorang kawan yang sangat sangat memahami dan penyayang.
Aku senang berkawan dengan beliau sebab beliau sangat lah berterus terang.
That's the true man for me.
Aku tak pedulik lah berape ramai girlfriend beliau kat luar sana,betapa player nyer beliau or betapa kasanova nya beliau tapi pada aku beliau adalah teman terbaik.
Selain sayang sayang aku Gee and Nonoy.
Mereka lah pengubat duka lara aku di saat aku betul betul memerlukan sorang teman.
Thanks for all of you.
Love you never ends!!
Until then,chill..






0 gossiping with are'shiq: