Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Friday 12 February 2010

HAPPY BEZDAY TOO YOUUU...

tadi pagi ngah bz2  adk2 aku beready2 nk ke skolah aku terdengar ler sore mama aku ckp kt adk aku yang sorg nie..

mama: hah,ni jer yang ma ley bagi utk taun ni. blajar lelok,jgn nakal2, taun ni nk exam jgn dok main jer..

adik: yelah ma..mekaceh...cayang ma!!!

aik,aku pn jadik mcm pelik gak ar. asal pepagi ni aku dengar ucapan yang lain dari hari2 biase erk?kat adik aku yang paling degil lak tu. slalunyer tiap2 pagi aku akn dengan dialog nih dari mama...

"jbon,bangun lah!!!!da pukul 7 ni...tiap2 hari adik2 len kene tgu ko..bersolek ngalahkn pmpuan!!!"

ni ler dialog nyer kerana adik aku yang sorang ni teramatlah payahnyer nak bangun pagi..tp, pagi ni mmg len giler bunyinyer...so, aku pn membangunkan lah badan aku yang berat ni walaupn belum sampai waktu yang sepatutnyer...terus aku g membelek kalender yang kat atas tv bilik aku tu..upenyer harini bezday  JBON aka AHMAD NAJIBULLAH BIN ABU BAKAR SIDEK..adik aku yang ke3..taun ni genap ler umor die 17taun...ya Allah, da besor adik aku yang sorang ni..dulu, die lah yang paling bantut..hehehe...

aku ingat lagik mase die pas sunat dulu saing dgn angah..mase tu die 9taun kalau tak silap aku...'anu' die tu bentan...bengkak manjang...sepanjang malam mama aku dok meniup anu nyer tu...ahakz...jgn mare ye adik ku..sekadar mengimbau kenangan..hasil dari kebentanan tu ler die ni jadi 'ketot' sikit berbanding adk2 aku yang lain..tapi, maintain hensem beb..angkat baik x?hehehe..

well, kt sini along nk wish happy bezday n sweet 17teen kt ko..smg jadi ank yang soleh dan insan yang bergune,k..pic ko along xdapat nk semak kan kt sini kerana pc along mu di opiz ni terlalu lah outdate..hahaha...nanti lau terajin along masuk kn ler pic ko yang hansem tu okie..

at last, good luck for yur SPM...of coz along sayang sumer adik2 along...


 ni along menunaikan janji...terselit lah pic ko kt blog akakmu ini..hehehe



chill,bubye...

0 gossiping with are'shiq: