Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Sunday 7 February 2010

Whisper Your Love's Contest PRESENT........

cewah....tajuk macam bagus kan..hahaha...setelah 4hari aku peram pala hotak aku ni dan hari ni aku akan perahkan segala yang terkandung di dalam nyer melalui warkah cinta ini...ahakz...warkah ker?
bantai....ni aku menyahut panggilan cik hana tuk menunjukkan skill jiwang karat aku...so,chek diz out...





this is it..my love, my soul, my honey, my sweetheart n my everything...
nama dia MOHD HISHAM BIN MOHD HANAFI..
kami sudah bersama hampir 3tahun..
dan sejujurnya aku memang terlalu sayangkan dia seikhlas hati aku..
dan, aku pasti dia pun begitu..
dia terima aku seadanya aku..
siapa aku sebelum bertemu dia?
apa kenangan silam aku sebelum mencipta kenangan bersama dia?
di mana aku sebelum berada di samping dia?
bagaimana kehidupan aku sebelum bersama dia?
 terima kasih sayang..

sepanjang hubungan kami, terlalu banyak dugaan yang datang..
ada yang mampu di tepis dan ada yang terpaksa kami tempuh.
tapi, segalanya kami lalui dengan cukup tabah..
aku selalu jadi penyebab segala masalah dalam hubungan ini tapi dia tetap sabar dan masih setia bersamaku.. 
terima kasih sayang...

saat-saat bersamanya terlalu indah untuk dikenang..
terlalu manis untuk ku ungkapkan dengan kata-kata..
kerana dia juga aku kenal erti kehidupan..
aku menjadi matang..
aku menjadi seorang gadis yang menghargai kasih sayang..
terima kasih sayang..

untuk abang,sayang harap hubungan kita di berkati dan berkekalan ke akhir hayat..
impian sayang cuma satu, menjadi isteri dan ibu mithali kepada zuriat kita nanti..
sayang akan buat yang terbaik untuk abang walaupun tak mampu menjadi yang sempurna..
salam sayang, kekasihmu..

                      SHAM'AS LOVEVER





6 gossiping with are'shiq:

Anna Boleyn said...

emmm...baby, cara nak letak banner kat sidebar (save dulu gambar banner kat pc baby)

pergi kat :


1)Dashboard --->> Layout --->>Page Elements
2) Add a Gadget kat sidebar-->> Scroll ke bawah cari Picture--->> klik icon '+' kat tepi 'picture' tu
3) Then letak kan link url page 'whisper ur love's contest' hana
4) Upload gambar. Then klik Save :)

Thanx for joining.Allthe best for U. :)

aRe'sHiq said...

thankz miss hana...
new thing i learn today...
mklum le,br nk berjinak2 dlm dunie blog's ni...

Natasha said...

gud luck dear.... jemput join contest yang kak tash anjurkan kat blog akak plakk yer

putri_nian said...

salam..gud luck aa..sy pon join contest ni

aRe'sHiq said...

natasha>>thanks a lot...ok,t baby g terjah contest tasha lak,k..

putri nian>>hehehe,baby da bc pn n3 u...romantiikk sgt...

good luck 4 both of yu 2..

Anna Boleyn said...

hye dear, keputusan contest dah kuar. CIO :)