Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Thursday 4 February 2010

KEPULANGAN

well, da lame giler aku xmemberi perhatian kpd blog aku yang agak da beku ni..mase2 yang ade aku habiskn untuk melawat dan menerjah k blog org len yang aku rase menarik...lagipn, mase ni lah aku gune utk refresh balik pikiran dan pala otak yang kian mem'BEKU hari ke hari...

sesi melawat yang aku buat around 2bulan ni aku dapat lah kesan beberape blog yang cukup best pd pandangan mate aku yang membace ni..mejoriti nyer empunyer blog tu berusia muda remaje lela..aku cukup kagum dgn hasil penulisan dorang...terlalu telus dan ikhlas..sampaikan aku rterpikir 'kenape aku xleh menulis sebaik dorg?'

so,aku pn buat kptsn utk menulis smula..ni lah hasil pertama yang aku dpt stlh meng'REFRESH pala otak ku...lau korg yang membace ni rase borin tahap gaban bc entry aku yang baru ni silalh faham yang otak aku ni br jer nk berkembang..dan, utk aktiviti aku yang pertama utk taun baru ni, aku nk join contest yang ini ..ne tau ade luck aku percubaan pertame ni leh lyn..hahaha...

chill....bubye..

2 gossiping with are'shiq:

mohad said...

pulang dari mana tu..

aRe'sHiq said...

pulang kepangkuan blog yang telah lame tersadai ni....hehehehe