Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 9 February 2010

TENSION!!!!!

ni masalah ker penyakit?sape leh bagitau kt aku...cpt..cpt...aku skunk tangah berkeadaan TENSION yang teramat sangat nyer....tolong..tolong...

bagai mahu ku hempas tempurung kepala aku ni ke dinding bagi menghilang kan segala TENSION yang membengkak bagai tumor di dalam nyer... ibarat gunung berapi yang akn memuntahkan laharnyer bile2 mase jer...arghhhh!!!

kenape ko perlu wujud dalam dunia ni wahai TENSION ? dan yang paling aku tak paham kenape ko menyerang aku?why me?why?why?

sekian untuk luahan TENSION aku hari ni..harap2 esok TENSION ini berlalu pergilah dari hidup aku...
aku merayu padamu TENSION.....pergilah menyerang insan lain selain aku....

0 gossiping with are'shiq: