Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 24 March 2010

JANGAN LAH BUAT AKU DOWN LAGI....

siyes, seminggu dua ni adelah minggu yang paling down dalam hidup aku..aku pun tak sure ape penyebabnyer yang paling tepat cuma yang aku pasti aku down sejak kejadian gangguan emosi ini berlaku antara aku dan si dia..

sampai kan malam tadi aku merasakan ada someone yang cuba nak sabotaj hubungan kitorang...adus, ape lah yang aku nak buat sekarang ni? any idea kawan kawan?bak kata cik Hana, KARMA dah datang..huhuhu..tapi,ape yang aku lalui ni karma jugak ker?adush, pening lah...

tolong..tolong..aku DOWN...ngeee~~~~

2 gossiping with are'shiq:

Anna Boleyn said...

baby..pernah downkan 'dia' ke before ni. huhuh..
haish..sabar je lah dear. Awal2 tahun hari tu ada gak 'pempuan' mana ntah kacau kitorang. Psycho gile. huk2 Whatever it is, just be strong. Jgn give up. Klu baby give up means baby biarkan 'mereka yang menganggu' tu menang.

aRe'sHiq said...

hana--)erm...'die; memang down giler dl baby wat sal die mmg gile kn mr.BF baby tu tapi finally baby yang dpt..tulah,kdg2 rase mcm bosan lak sek kne gangguan yang mcm ni..skt hti pn ye jugak..i'allah baby xkn give up n biarkan die mng..
thanks dear 4 ur support..