Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 17 March 2010

KENAPA HARUS KEBAHAGIAAN AKU DI GANGGU ???{PART 2}

pepagi bute lagi lepas aku siap mandi aku tengok kat hp aku ade dua misscall dari nombor yang aku tak kenal..aku jadik pelik lah kan..sape yang call aku pagi pagi macam ni?nombor pelik pulak tu..dalah pakai line yang tak sama link dengan aku..seingat aku, aku tak pernah pulak ade kawan yang pakai line D*G*..ala, line orang kuning tu lah..hehehe..tapi, aku just abaikan je lah panggilan itu..

tak lame lepas tu aku dapat SMS dari nombor tersebut yang berbunyi..
"Dik,blh tlg abg x?"
bertambah lah kepelikan kat dalam kepala aku ni..aku pun reply lah SMS tu..aku cakap..
"sape ni?knl pun x tbe2 je nk mntk tlg"
"hah,ni nk knl2 lah ni..nk jmp x?" die reply mcm ni..
aku yang bersemangat nak keje ni jadi hangin lah..tiba tiba je msj cakap nak kenal pastu nak jumpa..ape masalah manusia ni ntah..aku malas nak melayan aku buat tak tahu je lah..

sampai kat office pulak, die msj lagik..die cakap..
"snyaplah pulak syg abg sorg ni..jom la jmpe.jgn tkt, abg x mkn org"
ish,gile ke ape die ni?nth die tu perogol ker perompak ke,maunye aku tak takut..panggil aku sayang la pulak tu..aku pun tak fikir banyak terus aku bagitau pada mr.BF..
rupe rupenya mr.BF pun kene gangguan yang sama juga..dapat sms dari makhluk Tuhan yang tak dikenali..

kenapa lah aku rasa yang kitorang ni macam nak di sabotaj je ek?macam ade pihak yang tak suka tengok kitorang bahagia je..ape salah kami pada korang ek?atau, korang ni semua dah terlebih credit agaknya sampai tak tau nak buat ape..bawa bawa lah sedekah credit korang tu pada aku ni..tak payah bazirkan buat benda yang tak berfaedah langsung..

pada pemilik nombor 016-788*232, tak payah buang credit tu pada aku sebab aku tak kan layan stranger ok..mama aku dah pesan,jangan layan orang yang tak dikenali..dan, pada korang jugak jauhilah sikap tak bermoral yang satu ni..jangan suka tengok orang jatuh sebab segala yang kita lakukan akan dapat balasan dari Dia.kerana korang nanti rosak kebahagiaan orang lain..tu jelah pesanan aku..

nota tangan--)toksah lah dok fikirkan cara nak menjatuhkan orang lain..baik korang fikir mam mane nak majukan diri tu..kalau PHD tu da kuasai hati dan minda,nafsu akan jadi raja..

chill,bubbye..

0 gossiping with are'shiq: