Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Sunday 7 March 2010

DAH JEMU KE DIE BERCINTA?

baru 3taun tau tak????belum 13taun atau 33taun tapi semua da macam hambar je..aku yang bosan ke atau dia yang da jemu ke atau kami masing masing perlukan ruang?aku pun tak pasti mana satu jawapan yang paling tepat untuk soalan soalan aku yang bertindih tindih dalam kepala hotak ini..lau korang bace yang memeningkan ini korang pasti rasa pening macam aku jugak..dah lah segalanya belum siap lagik..dengan kedaan kitorang yang macm ni..aduyai, rasa nak pospone pun ade tau..korang rase macam mane? ape yang patut aku buat dalam kedaan macam ni? siyes, aku da pening gilorsss dah ni...

kadang kadang benda kecik pun boleh jadi punca bergaduh tau..erm..ntah lah..aku pun dah tak tau nak cakap macam mane lagik..cuma yang mampu aku cakap aku memang sayangkan dia..macam yang aku ceritakan masa kat sini..

buat mr.BF, aku tau dia tak akan bace blog aku ini tapi kalau die terbaca atau terserempak dengan n3 aku ini aku hanya nak cakap yang aku teramat sayangkan dia..dunia akhirat..






nota tangan:perlukah aku terus menghitung waktu dan membiarkan segalanya berlalu mengikut arus masa atau aku perlu mencari penyelesaian untuk segala msalah aku ini?

chill...bubbye..

0 gossiping with are'shiq: