Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Saturday 6 March 2010

OH....MASA DAH MAKIN SUNTUK..

argh!!! tgk lah ladybird yang due ekor kat atas blog aku ni..da makin bersatu..maknenyer masa untuk aku bersenang lenang da makin suntuk...tolong...tolong...ape pn aku lum buat lgik..harap2 sumenyer berjalan lancar sprti yang di rancangkan...kwn2 doakan aku yee....

semakin mase berlalu semakin otak aku ni menjadik blank lah nk menulis..

harap2 lepas ladybird yang berdue tu bersatu ilham aku akn bertambah dan mencurah2 yee..

mahaplah lau korang bosan bace blog aku ni..ssguhnye empunye blog ni sedang menhadapi masalah negare smpai xsmpat nk hupdate..

so,bersyukurlah atas idea yang secoet ni..

bubbye,chill...

aku nk tenang mcm baby yang baru dilahirkan ni...
sob...sob...sob...

2 gossiping with are'shiq:

Anna Boleyn said...

ohho..baby da nak kahwin????? hmm~congrats dear! semoga berkekala dan bahagia sehingga ke anak cucu cicit onyet ++++ :)

aRe'sHiq said...

ish...ish....kawin tu xlah cik hana uit...p,dlm proses lah ni...hehehe...i'allah panjang jodoh baby kawin t baby jmpt ok dear...btw,thanks tau doakan baby...hana pn same...