Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 16 March 2010

KENAPA HARUS KEBAHAGIAAN AKU DIGANGGU?

"abg, benci ar dengan ke***k tu..saje jer bawa awek die pergi jemputan ni..nak jeleskan D**ya lah tu"
wei,ape hal minah ni? kalau nak ngadu pun tak ley tunggu mase lain ker?aku dok terpacak kat seat sebelah dalam kereta mr.BF aku ni die dengan selamber b*ng*k nyer bagi SMS manje+gedik macam tu kat mr.BF aku?

masalah yang lagi menyakitkan hati aku iyelah kenape mesti mr.BF aku yang jadi tempat mengadu?dah kurang ke jantan lain dalam bumi ni sampai ko nak mengadu pade pakwe orang?lagik satu yang aku cukup cukup tak paham nye,kenape lak ko mesti nak jeles kalau ke***k tu bawa awek die pergi jemputan?ko sape dengan die?ko tu sejarah silam die je.same jugak dengan aku..ko tu da kategori SEJARAH dalam hidup aku dan mr.BF aku paham?

aku rase aku pernah sound ko pasal ko sibuk kacau mr.BF aku tapi  ko ni memang tak paham bahasa melayu agaknye kan? aku memang dari dulu sakit hati dengan ko tau tak?sudah sudah lah ganggu kebahagiaan orang lain..aku da lama maafkan ko..kalau ikutkan mulut ko yang macam l*ngk*ng tu,memang dah lame aku cili mulut ko.tapi, nasib baik aku masih ade kewarasan dalam pale hotak ni..

yang pasti aku tak akan lupa yang ko sound aku..ko siap cakap 'jangan ganggu mr.BF lagi sebab die sekarang pakwe aku' dan aku pun dengan senang hatinye menjawap 'kalau betol dia pakwe ko, buktikan lah'..
so sekarang aku rasa, dah terbukti yang mr.BF tu masih milik aku..so,keep on dreaming lah minah!!!!!!

buat minah yang aku sebutkan kat atas tu, aku mintak tolong sesangat lah yee..berhenti lah ganggu hidup orang lain..ganggu bf orang lain..dalam bumi ni ramai lagik lelaki yang boleh di buat laki..ko jangan risau lah..dengan muke ko yang cute + atittude ko yang ala ala manje gedik tu aku sure ko akn dapat bf yang lebih handsome tahap brad pitt..da tak payah lah terhegeh hegeh kat mr.BF aku or bf orang lain..dont wory ar,k..

fuhh, lega...da dua hari aku tanggung penderitaan menahan sakit hati ni tau..lega aku da dapat luahkan kat sini..

nota tangan; selamat bertunang buat adik angkat aku ida..sory akak terpaksa buat n3 ni dulu untuk lega kan perasaan..pasni baru akk buat n3 majlis tunang ko lak yee..hehehe...thanks sebab kalau tak kerana ida, akk tak kan jumpe dengan mr.BF akak sekarang..nanti kalau ade jodoh akak dengan die, akak make sure letak ko kt table VIP..hehe

chill, bubbye..

0 gossiping with are'shiq: