Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Friday 18 March 2011

Aku Jatuh Cinta...llalalalll~~

Dah puas aku berjiwa kacau beberapa hari yang lalu, hari ni aku nak buat pengakuan yang aku telah jatuh cinta lagi.
Yup,aku telah jatuh cinta lagi dengan mamat handsome gile kentang tahap meleleh air liur.
Wah,kompom ensem kan?kn?haha.
So, dengan rasa bangga nye aku nak perkenalkan sweetheart terlatest aku..
Jeng Jeng Jeng...





*sangat handsome!!!

*sweet!!


*cannot go okeyh!!

*play piano for me!!!yeah!!!!

Haha..betol handsome kan?kn?
Aku tak tipu la weyh.
Tapi,dia tak tau aku jatuh cinta dengan dia tau.
So,korang yang terbace post aku ni sila bagitau dia ea.
Lupe nak bagitau, picture ihsan en.Google yee.
Aku lum ade kesempatan untuk berposing dengan die since die teramat sibuk.
Till then,chill...

0 gossiping with are'shiq: