Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Thursday 10 March 2011

Happy 45-months Anniversary

Happy 45-months anniversary to me and my beloved Chinta Hati..
Walaupon its only 45 months, pada aku its such a long long long way.
Macam macam yang kitorang dah lalui,segala dugaan,ujian and halangan.
Dari masalah peribadi, kisah silam, orang ketiga dan sabotaj.
Alhamdulillah berkat kesabaran sampailah kami ke tahap ini.
Dah ikat tali pertunangan almost 10months and Insya Allah kalau di izinkan Tuhan kami akan bersatu end of this year.
Honestly,untuk anniversary yang bulan ni terkurang excited aku untuk menyambut since telah berlaku masalah hati dan perasaan sejak dua menjak ni.
Tapi,harap harap akan berlalu secepat mungkin.
To my Chinta Hati,Happy anniversary.
Hope our dreams to being together forever terlaksana.
And,selagi bernyawa dan diri ini masih diperlukan aku akan setia di sisi mu..
Hargailah setiap detik yang kita lalui bersama kerana detik indah tu tak kan berulang.
With love,Yur Fiancee..

Poyo seyh,punyerlah jiwang aku hari ni kan.
bukan ape,saje je nak bagi mood anniversary tu terase and serap dalam jiwa.
Pade yang menyampah + meluat nak bace tu silelah muntah hijau okeyh.
Sebenarnyer memang tiap tiap bulan aku akn wish pade en.Chinta hati.Tapi,bulan ni tergedik lak nak buat n3.
Sebab,its 45.
Terase angke yang sangat besar menunjuk kan tempoh yang agak lama kan.
Plus, sejak akhir akhir ni feeling pada en.Chinta hati bercampur baur.
Kire n3 ni macam motivasi untuk diri sendiri lah.
Di samping berharap perasaan yang bercampur baur tu cepat cepat lah lenyap dari hati.
Jom layan beberape gambar yang agak dah 'berlapok' ni

*pic mase en.Chinta hati agak muda remaja
(send to me bout 2years a go)

*pose yang same coz capture sendiri.
(1 of my fav pic)

*pose control hensem yang paling aku suke!!!

*edit by me 3tahun yg lalu
(sumpah buruk!!tp,aku suke)

*my fav pic ever!!


*His fav pic..dalam frame besau kat bilik aku

Well,doakan kebahagiaan kami ye kawan kawan..

Love him ever!!

0 gossiping with are'shiq: