Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Saturday 26 March 2011

Dugaan, datang tanpa di undang...

Salam rindu pada semua.Erk,ade ke yang rindu?teeetttt!!!!~~
Well, dah agak berhabuk jugak lah blog aku ni kan sejak aku meninggalkan Kulai untuk menenangkan perasaan di Jb seminggu yang lalu bersama si cantik manis kesayangan ku Nonoy and darling terchinta Gee.
Hari ni sekembalinya dari mood TENANG nak cite lak pasal DUGAAN.
Ramai yang cakap kat aku dalam tempoh bertunang ni banyak dugaan yang akan datang.Betul ke?
Mula mula aku tak berape nak percaye lah kan tapi bila dah alami sendiri, memang sangat sangat betul rupenye.
Sejak dari 1st day bertunang sampai lah hari ni tak henti henti dugaan datang pada aku.
Hinggakan satu tahap aku sampai give up dengan relationship ni.
Semak samun perasaan, kacau bilau hati dek perangai Chinta hati yang makin hari makin dingin.
Dan, aku sangka jugak aku sorang jer yang melalui benda benda ni rupenye biesties aku yang dua orang tu pun sama. Dok kacau bilau dengan perasaan sendiri. 
Gurls,kite memang ditakdirkan bersama dan sejiwa lah.Hehehe..
Apakah jalan penyelesaian tok dugaan yang kita lalui ni?
Dah takde ke jalan pintas untuk kita bahagia?
Adekah cara untuk kita tenang mengatasi semua ni?
Atau, patutkah kite tinggalkan mereka yang tak pandai menghargai cinta kita?
Kita sama sama tahu yang kita sayangkan mereka dan ikatan pertunangan ini.Tapi, mereka tau ke tentang itu?
Dalam dilema memilih jalan yang terbaik.
TAKE IT OR LEAVE IT???


Till then,Chill...


0 gossiping with are'shiq: