Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Friday 11 March 2011

Jom J.I.W.A.N.G mood



Semalam penuh kedukaan,
Ku kenal erti percintaan mu,
Tewas akhirnya kesabaranku,
Yang sering ku pertahankan.

Dengan linangan air mata,
Terlucut jua genggaman tangan,
Puas kucuba menahan,
Langkahmu makin kedepan

Pepatah pujangga pun turut berkata,
Yang patah kan tumbuh penghujungnya,
Tetapi hatiku tak dapat menerima,
Yang datang tiada serupa.

Biarlah ku hidup sendiri,
Tak ingin aku mencari pengganti,
Tiada terluntur kasihku ini,
Walau hilang dari pandangan.

(*lirik ihsan mr.Google)

Okeyh, since hati sedang di langgar garuda. Terasa bagai nak meraung dengar lagu ni.Tapi, still nak dengar jugak and nak ajak korang layan sekali dengan aku.Mama kate lagu ni masa aku kecik kecik hingus meleleh lagi dah ada. So, dia amat pelik macam mana aku boleh terjebak dengan lagu ni.Well Mama, anakda mu ni kaki karaoke and kalau pegi karaoke lagu ni kire macam lagu wajib kitorang la.Hope lepas dengar lagu ni and dapat meraung saround dua sambil hantuk hantuk kepala kat atas tilam perasaan aku akan better lah yee..
Till then, chill..

0 gossiping with are'shiq: