Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Sunday 13 March 2011

Kamu Adalah.......Tsunami Hati..

Kadang kadang KAMU buat aku tersenyum riang,
Kadang kadang lagi KAMU buat aku menangis duka,
KAMU lah racun,
KAMU juga penawar,
KAMU lah kekasih,
KAMU lah sahabat sejati,
KAMU lah CINTA..
Terima Kasih atas segalanya...




Dedicate this n3 specially for My Chinta Hati.
Dear, miss the moment we had together before.
Hope the TSUNAMI yang melanda hubungan kite ni will end A.S.A.P.
Sebab,Tsunami yang melanda hati ni lebih hebat dari Tsunami kat Jepun nun.

Okeyh, ni pulak status yang aku post kat FB aku pada Friday,11 March 2011


  • ‎~~pada sesape yang da bosan,boring,menyampah,meluat or etc bl bace status aku yang ala2 gedik + jiwang karat sila tak payah bacee lagik..ni status aku,so aku punyer suke la nak tulis ape..dah name pun "what's in your mind" so aku tulis la ape je yang in my mind.plus,emosi tgh tak bape nak stabil sape yang paham tu paham la.sape yang tak phm tu DIC???~~
    okeyh,sekian~~~~

Since aku mengalami masalah jiwa raga ni,memang aku punyer post kat FB semua ala ala gedik santai. 
Sebab aku melayan kan perasaan yang kacau bilau ni.
So, kepada sesiapa yang boring and rasa nak muntah dipersilakan yee.
Till then,Chill...
Salam..
  • p/s-->Takziah kepada semua mangsa Tsunami di Jepun.Takdir dan kuasa Tuhan tiada siapa atau apa pun dapat menghalang.Harap sama sama lah kita renungkan.

0 gossiping with are'shiq: