Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Friday 18 March 2011

~couse im amazing just the way i am~




Okeyh,sejak aku dah terjatuh cinta dengan mamat handsome giler kentang si Bruno Mars yang sweet tahap unta dewa 19 tu,aku jugak dah addict kat lagu lagu die.
Tak lah tau banyak sangat lagu dia tapi banyak banyak lagu, lagu ni la yang buat aku rasa bertuahnya aku jadi buah hati dia.
Erk,silap..Bertuahnya kalau ada lelaki yang dedicate lagu best ni kat aku.
Lagu ni dah pun menyemak kat blog aku sebagai background music.
Sekarang aku nak lengkapkan sekali dengan video clip.
So,enjoy its.

Part paling best bila dia kate 
"couse your amazing just the way you are"
Till then,chill..

0 gossiping with are'shiq: