Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Monday 28 February 2011

B.L.O.O.D

Since aku berblogging ni rasenye tak pernah skali pun aku wat n3 bout family aku.Cume n3 yang ini je kan?
So,tetibe hari ni aku rase macam nak tepek kan gambar gambar buah hati ku yang 7 orang tu.Wah,ramai seyh buah hati aku.
Well,chinta hati kate tak ape kalau aku nak duakan die dengan 7 orang yang istimewa ni.Die rela.hehe
okeyh,jom check sape kah 7 orang buah hati aku tu.

1st,meet my parents...Mr.Abu Bakar Sidek and his lovely wife Ms.Saripah Hasenah.
Most understanding and loving parents in the world.You guys totally GREAT!!!

This is Angah a.k.a Ahmad Iqbal Fiqri with his wife Siti Isyani and budak drama king itu!!
yes!!budak drama king tu yelah anak adik aku ni.Die dah langkah bendul aku.Betapa gatalnyer die tak sabau betol nak kawin.And,anak dah nak masuk DUA ye.Betol advanced kan?hehe.Semoga bahagia adik ku.


Yang posing macam tiang bendera ni Ahmad Najibullah name die.Anak ke-3 dalam family.Kalau korang still ingat aku penah buat n3 18sx tentang die ni.Sebab ape aku kate 18sx?Korang bace lah sendiri nanti ye.

Ahmad Hibullah Affan.Fuh,name die membunuh betol.
Dalam adik beradik hidung die ni paling mancung.Sebab ape mancung?Sebab dulu mase baby jiran aku bangsa Malbari yang jage die.Kalau mandi auntie tu mesti tolak lelangit die.Tu yang efect kat hidung tu.
Mama aku yang cite.Korang rase logik tak?hehe

Satu satu nya adik perempuan aku.Dia lah kawan,dia jugak lah musuh ketat.Siti khadijah Khanim.
Sangat sangat gilew camera.Same macam kakak die tu.huhu

Adik bungsu aku Ahmad Khairil Lutfi.Aku selongkar galery aku boleh takde pulak gambar budak ni.
Yang ade ni jer.Jadi lah ye dik.Dari takde langsung.Along pun pelik macam mane gambar ko boleh takde dalam simpanan along.Huhu

So,lengkaplah semua 7orang buah hati aku.Mereka adalah yang tebaik dan terhebat.
Chinta hati,kamu juga yang terbaik dalam hidup saye ye.
Drama King,kamu pula jantung hati ibu forever!!
Without them,Im NOTHING!!
Siyesly,you guys rocks my life ever!!!
Love you damn MUCH!!

0 gossiping with are'shiq: