Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 15 February 2011

rindu berblogging..

yuhuu...salam and ape kabo semua???lame nyer tak berblogging...dah banyak sarang llabah labah seyh..hehehe...tetibe rase macam rindu sangat nak berblogging..tapi,aku tak tau lah kemana idea dan semangat aku hilang sejak beberapa bulan yang lepas..hampir setaun aku menghilang dan menyepikan diri dari berblogging nih..bila ade someone yang post kat Facebook aku tadi tentang blog,terus rase nak menulis semula..

so,this is my 1st entry bout my sahabat a.k.a my future biras yang post kat aku di FB tadi..korang boleh kenal dia kat sini http://belonpurple.blogspot.com/..nama dia Nurul Jannah..since aku bertunang dengan my chinta hati  yang penah aku kenalkan kat entry bersejarah ni,aku jadi sangat close dengan beliau..ape pun yang aku buat melibatkan hidup,family,anak (walaupon aku lom ade anak) and everything,aku akan share dengan beliau..kak Nurul,aku dah promote ko punyer blog so sile blanje aku makan yee..:-)

lagi satu,aku rindu sangat dengan pengkritik tetap blog aku satu masa dulu,Miss Anna Boleyn..lame sangat rasenyer tak di kritik dan di komen oleh die..tapi,baby still jadi silent reader blog awk ye Cik Hana yang gojez walaupun tak tinggalkan jejak..pasni,boleh kite komen mengomen semula ea..

so kawan kawan,lepas ni tolong lah doakn kerajinan aku untuk berblog semula..since kat umah dah ade tenet sendiri..and,dah tak payah berebut tenet macam kat office dulu..cume,kene take turn untuk gune lappy lah bcoz my siblings and my parents sekarang sedang addict dengan FACEBOOK..adess..
ape pun,really miss to blogging and blog walking...

chill...salam...

0 gossiping with are'shiq: