Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Thursday 17 February 2011

Happy Bufday To Him

sepatutnyer n3 ni aku post semalam tapi dek kerana kekurangan idea yang bernas so n3 ni di pospone ke hari ini.okyh,now sila nyanyi lagi happy birthday for.............................not for me but for someone who i really love.bukan jugak pade chinta hatiku tapi pada.
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
budak gemuk ini!!!!yeay...sudah 2 tahun umur die.pada sesape yang tak tau si budak gemuks ini adalah anak sedara aku yang pertama.anak adik aku yang nombor dua.and,secara teknikal nya die ni cucu sulung my parents.erk,faham tak?means,adik aku tu dah langkah bendul lah.kawin dulu sebelum aku.still tak faham?
okeyh,budak gemuk ni namanye Ahmad Danish Assyraf bin Ahmad Iqbal Fiqri.dia lahir kat Hospital Sultanah  Aminah,Johor pada 16 Feb 2009.
masa dia baby dulu aku selalu cakap cepatlah pandai berjalan,nanti ibu(panggilan menggantikan name mak long) boleh selalu bawa jalan jalan.tapi,sejak dia pandai jalan kami semua jadi tak menang tangan nak melayan kerenah budak ni.
sangat bijak,sangat nakal but sangat sangat comel.pantang ada pekara pelik pelik yang kami exspecially pakchu die buat outomatik dia akn follow.
sejak ada die,family kami memang happy sangat.ceria je umah.
so,Danish yang ibu sayang.selamat hari jadi ke 2 tahun.semoga jadi anak yang soleh dan taat pada mama dan papa okey.Ibu sayang Danish dunia akhirat.
now,jom layan aksi aksi budak gemuk ni di depan camera.gile camhoe jugak budak kecik ni..hehehe


















*with me


0 gossiping with are'shiq: