Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 16 February 2011

MOOD oh MOODY

sejak sejak tak bekerje ni aku asyik moody and sensitif je tak tentu pasal..kadang kadang takde sebab yang munasabah pun aku asyik moody..habis semua orang aku nak marah,..yang paling teruk my little sister lah..ade jer yang tak kene kat mata aku ni..baju bersepah dalam bilik sikit,beg sekolah salah letak,kain tak basuh and semua lah yang die buat tak kene kat bijik mate aku ni...
bukan aku suke nak marah die or bukan aku suke nak moody tapi prasaan ni tak boleh nak bagi kerjasama langsung..sory adik ku sayang..bukan along nak marah sangat kat kamu tapi entahlah...
lagi sorang yang selalu jadi mangse kemarahan aku sudah tentulah chinta hati aku tu..
dulu aku jer yang selalu kene marah dengan die tapi aku tak melawan...dengar jer kalau die marah..but,sejak kebelakangan ni aku adi sorang yang kuat protes..lagi lagi kalau chinta hati aku tu marah...makin kuat die marah makin kuat aku melawan..aduhai,aku bukan orang yang macam tu before..
ade sape sape tak yang tau ape aku perlu buat untuk kurangkan masalah MOODY and SENSITIF aku ni..
aku tak suke nak marah marah sebenarnyer..tapi perasaan ni payah betol nak di kawal..
maybe salah satu cara boleh buat aku kurangkan bebanan dalam hati ni yelah dengan berblogging semula..
and,kalau korang ade cara lain boleh share dengan aku..
please,sangat sangat perlukan bantuan anda...


*my little sister


*my chenta hati



chill...salam...

0 gossiping with are'shiq: