Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Thursday 17 February 2011

addict is here!!!!

bukan drug addict or addict for something else yee.ni addict kepada blog!! adess...since my BFF Kak Nurul menegur aku tentang blog aku yang dah bersawang and die pun da aktif berblogging,aku jadi addict lak nak update blog jer..ni semua ko punyer pasal lah kak.aku pun dah terjebak same tau..
boleh aku salahkan die ke?hehe...takdelah..sebenarnyer aku ni memang suke menulis.tak kisah lah ape bentuk penulisan pun waima ia nya tulisan yang langsung tak masuk akal.kalau ikutkan blog aku ni dah penuh dengan cerite cerite berkaitan dengan hidup aku and family,tapi disebabkan aku 'cuti' menulis lebih kurang setahun hari tu,tu yang blog aku terbengkalai..
so,harap harap lepas ni kerajinan aku bertambah lah untuk mengupdate blog tercinta ku ini.tak mengharapkan follower yang ramai beribu ribu pun.sekadar berkongsi pengalaman dan cerita..
dan aku juga akan aktif blog walking semula.so,pasni akan aku terjah blog blog yang tellah lame aku tak jenguk..till then,chill...salam

0 gossiping with are'shiq: