Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Friday 18 February 2011

Away to Interview

ehem.ehem..setelah hampir 3bulan aku jadi penanam anggur yang berjaya,esok aku akan melangkahkan kaki untuk ke temuduga di......................................satu company yang gah jugak lah kat Johor ni.

since parents aku pun da bagi keizinan dan restu dorang.Insya Allah esok aku akan melangkahkan kaki dengan tenang.pada chinta hati,saya sudah text kamu tentang interview ini ye dan berharap kamu dapat mendoakan kejayaan saye.saye sayang kamu.Amin.

Aku tak lah letak kan harapan tinggi esok tapi aku harap rezeki berpihak pade aku.
kawan kawan,doakan kejayaan aku ye.
dah sendat kepala otak ni tanam anggur,badan pun da naik berat.

so,till then....chill..salam..

0 gossiping with are'shiq: