Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Sunday 27 February 2011

Rindu ~~kenikmatan atau penyiksaan~~

RINDU
Word yang sangat sinonim terutama bagi umat manusia yang sedang di lamun cinta.Contoh terdekatnya yelah,aku.
Yup,honestly aku sangat sangat sedang di buru rindu.Peh,dah macam tajuk lagu seyh.Tapi,tulah hakikatnyer.
To me, rindu ni amat lah menyiksakan okeyh.Tapi,bila dah dapat jumpa and spend time together,its like HEAVEN seyh!!
Pada yang kenal aku mesti akan cakap yang chinta hati aku tu bukan lah tinggal jauh sangat dengan aku pun.Memang lah tak jauh,tapi since kitorang tunang and since aku dah tak bekerje,kitorang jarang dapat berjumpe.
Walaupaun perjalanan antara Kulaifornia ke Pontian Ville tu hanya ambil masa tak sampai 30minit pun bagi rider yang dah hafal jalan mcm aku and chinta hati tu.
Tapi,disebabkan keadaan dan situasi yang selalu tak mengizinkan maka jarak 30minit tu amat lah jauh buat kami.
Dan,di sebabkan itu jugaklah perasaan dan perkataan RINDU itu adalah satu penyiksaan buat aku.
Chinta hati tu memang jarang ucap rindu pada aku,so aku pun kadang confuse dengan perasaan die terhadap aku.Tapi,aku faham dia.Bagi dia,cinta and rindu tu tak semestinya di ucap selalu.Takut basi katenye.
Aku pulak lain.Kalau boleh hari hari aku nak cakap yang aku rindu kat die.Gatal tak?haha.
Memang sounds agak chicky tapi nak buat macam mane,dah memang aku orang nyer macam tu.
So,dengan rasa chicky nyer aku nak cakap kat sini yang aku sangat sangat sangat RINDU pada kamu en.Chinta hati.
RINDU sangat menyiksakan tapi lagi siksa bila perasaan RINDU itu tak di hargai.

(budak gumuks tengah berangan!!)




(ingat kat budak kudut nyh..hehehe)

2 gossiping with are'shiq:

.seha zulkifli. said...

hehe!~SO SWEET..
betul long..
ungkapan rindu xsemestinya kne di ungkap..
tp bila ia di ungkap sgt tersa dihargai kan..:))
seha pon suke dgr bnd 2..:)
kita kan wnita..yg sukakan perhatian..:)

aRe'sHiq said...

hehehe...sweet sgt2 lau org yang di maksudkan bace bende ni kan??
well,kite ni org pmpuan mmg suke di manje p kadang bg org laki kite ni gedik..hahaha
wanita dgn perhatian mmg tak boleh di pisahkan..