Blogger Templates

:::...It's Coming...:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:::...DO RE MI...:::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 16 February 2011

penangan 'MUKA BUKU'

Aku= Are'shiq Hisham

hah,see...cukup 8orang family aku...semua ade facebook..nilah penangan muka buku..dari seretro abah aku sampai semuda adik aku..semua ade FB sendiri..rakyat Malaysia betol celik IT kan..and,aku bangga parents aku juga tergolong dalam golongan celik IT..dorang punyer celik kadang kadang melebihi kita orang orang muda ni..hehe...

chill....salam.

1 gossiping with are'shiq:

0pah vouge said...

x sangka anak mak ne pandai juga buat karangan..he..he..spm bm a1 lah katakan.. Teruja nya membaca semua post yg ko buat... very sempoi... n very the keriatif...Teruskan berkarya.. Mak doakan semoga ilham sentiasa datang dalam fikiran ko.. Gud Luck girl!!